پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226303
امنيت سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري تضمين مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/06/21 19:53:10
نمایش : 1024
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امنيت سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف داخلي و خارجي در اين استان تضمين مي شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر، سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با سرمايه‌گذاران مشترك ايران و كانادا تأكيد كرد: مسئولان چهارمحال و بختياري سرمايه‌گذاري مربوط به سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در اين استان را به طور كامل تضمين خواهند كرد.

وي افزود: زيرساخت‌هاي لازم براي سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي گردشگري، دهكده سلامت، ورزش، كشاورزي، گياهان دارويي، پرورش ماهي، آب معدني، صنعت و امور اقتصادي حوزه‌هاي گوناگون فراهم است.

سليماني دشتكي تصريح كرد: قرارگيري چهارمحال و بختياري در مسير اتصال استان‌هاي مركزي كشور به بنادر جنوب ايران و همچنين برخورداري اين استان از وضعيت آب و هواي مطلوب در فصل‌هاي مختلف سال به عنوان مهمترين پتانسيل در بخش سرمايه‌گذاري محسوب مي‌شود.

وي بيان داشت: تمامي مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري موظفند تا شرايط را براي جذب سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي به منظور انجام سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف اين استان تسهيل كنند.

سرمايه‌گذاران مشترك ايران و كانادا نيز در خصوص سرمايه‌گذاري در زمينه گردشگري، توليد انرژي خورشيدي، كشت گياهان دارويي، انجام حفاري‌هاي بالاتر از هزار متر و احداث دهكده سلامت در چهارمحال و بختياري اعلام آمادگي كردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html